Souldrops – a dizájnban is erős, magyar vegán mosószer
Egy mosószer, amire először, azért nézek rá, mert szokatlan a csomagolása és kíváncsivá tesz. A Souldrops termékét a DM folyékony mosószerei között a legalsó polcon találtam. Általában ezekben az üzletekben az a rendszer, hogy a kevésbé értékelt és marketingelt termékek kerülnek az alsó polcra.
A Souldrops dizájnjának sikerét pont az igazolja, hogy még az alsó polcról is kiemeljük, mert felkelti az érdeklődést a modernitást, a retrót és az érdeklődést felkeltő színek furcsa elegyét keltő csomagolásával.
Rögtön fel is merül a kérdés, hogy mi az a termék, ami ilyen szenvtelenül töri meg a mosószerek unalmas egyhangúságát.
A meglepetés csak itt kezdődik, ugyanis kiderült a mosószerről, hogy ez egy 2017-ben piacra dobott magyar, környezetbarát vegán termék.
A terméket Bóna Richárd és Gyimóthy Gábor vegyész dobták piacra. A céljuk az volt, hogy egy 100%-ban környezetbarát mosószert tegyenek népszerűvé nemcsak a magyar piacon.
A vegán mosószer legfontosabb jellemzői, a meghökkentően friss dizájn, az Amerikából származó import, környezetbarát molekula és végül az ár.
A dizájn azért volt fontos számukra, mert elég korán felmérték, hogy nem tudnak majd erős műsorsávokban sugárzott reklámokkal versenyezni, ezért a vásárlóhoz közvetlenül kell szóljanak, úgy hogy a termék rögtön érdeklődést keltsen fel a vásárlóban. Ezt pedig leginkább a csomagolásdizájnnal lehet elérni.
A termékflakon kialakításánál figyelembe vették, azt is, hogy a hordozóanyag is környezetbarát recycle termék legyen.
A mosószer vegán mivoltát, az Amerikából importált kókusz- és pálmaolajból nyert vízben oldódó tenzidek biztosítják.
Árazásban arra törekednek, hogy a mosószer ára a minőséget mutató Ariel és Persil árához álljon közel, de ne érje el azt. A cél az, hogy a vevők elérhető áron jobb minőséget és környezetbarát, vegán mosószert vihessenek haza.